Saturday, March 7, 2009

0pening..

Salam..
hyep2..nie my first bl0g..mybe ada lagi mybe x..tapi..rasanya xde k0t..ahaks!
hari nie aku buat bl0g nie..dgn harapan bl0g nie akan jadi laman 'aman' aku lepas berasak2 nak bina id0p kat luar, mcm 0rg len..dalam bl0g nie jugak..mybe aku akan mintak mahap kat sape2 yg aku rasa aku ada buat salah...atau aku nyatakan mahap aku pada sesiapa yg berkaitan..sbb aku nie mmg dari dulu lagi ada masalah utk meluahkan perasaan kat sape2 p0n..aku lebih suka b'diam diri actly.. Hmm..t'igt masa sk0la dulu..bila ada salah faham dgn kwn2, lepas aku terangkan apa yg aku tahu, x kira la sama ada aku atau dia yg betul, aku mesti akan diam..lama b0leh tahan r..sampai dia igt aku da xnak kawan dgn dia..pastu dia bz la nak tegur2 ngan aku balik..padahal dia x tahu..dalam aku diam tue, aku t'kekeh gak dalam hati nie tg0k dia gelabah. ekekkekek..pastu ntah camana aku b0leh cl0se balik dgn dia mcm dulu..haha! Ser0n0k aku kenakan dia. heh.. Da la. makin lama makin merapu pulak. huu. lalala~~

No comments:

Post a Comment